فروشگاه محصولات

معرفی محصولات وکالاهای مد و لباس و ورزشی

فروشگاه محصولات

معرفی محصولات وکالاهای مد و لباس و ورزشی

طبقه بندی موضوعی

فروش انواع آجر نمای ساختمان

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۲ ب.ظ


فروش انواع آجر نمای ساختمان

شاید هیچ یک از مصالح ساختمانی مانند خشت های آجری نتواند زمین و رنگ و بوی خاک را برای ما ایرانیان زنده و حاضر سازد. آجر تنها مصالحی است که در هر گوشه ی معماری سنتی ما دیده می شود و در هر مکان به فراخور موقعیت و کاربری، شکلی نو به خود گرفته است. حضور گرم آجر در معماری و طراحی نه تنها در گذر ایام رنگ نباخته است، بلکه در شکل و قالب های متنوع تری رخ نمایی می کند.

در بخش آجر سایت یک دو سه سازه فروش انواع آجر نمای ساختمان با قابلیت خرید آنلاین ارائه گردیده است. انواع آجر شامل آجر لفتون، آجر فشاری (گری)، آجر پلاک، آجر نسوز و انواع نانو پوشش های آجر از جمله محصولات عرضه شده در این بخش می باشند.

آجر نمای ساختمان

خرید کالای ساختمانی

سایت یک دو سه سازه با ساده سازی و همچنین شفاف سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در حداقل زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری نمایید. خرید های مربوط به پروژه ساختمانی خود را با دید باز و با مقایسه از بین طیف وسیعی از مصالح ساختمانی با بهترین قیمت و کیفیت از سایت یک دو سه سازه تهیه نمایید. یک دو سه سازه بزرگترین فروشگاه اینترنتی معماری و عمران کشور با ارائه کامل ترین مجموعه از برترین برند های صنعت ساختمان ایران در زیر یک سقف می باشد. همچنین می توانید با عضویت در سایت یک دو سه سازه از تخفیفات ویژه خرید انواع ملزومات صنعت ساختمان بهره مند گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 28428787 و 28425424 تماس حاصل نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۲
merf kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی