فروشگاه محصولات

معرفی محصولات وکالاهای مد و لباس و ورزشی

فروشگاه محصولات

معرفی محصولات وکالاهای مد و لباس و ورزشی

طبقه بندی موضوعی

نکات مهم در نصب ژئوممبران

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ

 

نکاتی در نصب ژئوممبران 

یکی از مهم­ترین کارهایی که در آببند بودن ورق­های ژئوممبران صورت می­گیرد روش و کیفیت نصب آن می­باشد در صورتی که نصب ورق ژئو ممبران توسط نصابان با تجربه صورت نگیرد آببند مخزن که ژئو در آن نصب گردیده دارای کیفیت مطلوب نمی­باشد. شرکت یاوران پلیمر متشکل از سه اکیپ اجرایی حرفه­ای که حداقل پانزده سال سابقه اجرا در زمینه­های مختلف در خارج و داخل کشور را دارا می­باشد که از اینرو در اجرای ورق ژئو ممبران همواره بالاترین کیفیت و از لحاظ زیبایی زیباترین کارها را ارائه داده­ایم وهمیشه تلاش نموده­ایم که رضایت کارفرما و مشتریان را جلب نمائیم.

 

البته جوش ورق ژئو ممبران نیاز به دستگاه­هایی با کیفیت دارد که ما با در اختیار داشتن به روزترین و مدرن­ترین دستگاه­ها یکی از پیشگامان در نصب ورق ژئو ممبران می­باشیم.

شرکت یاوران پلیمر اجرای ورق­های ژئو ممبران در داخل و خارج از کشور با گارانتی معتبر را عهده­دار می­باشد که از جمله این پروژه­ها می­توان به:

پروژه استخرهای دوار جهت پرورش آبزیان در کشور عراق و ترکیه اشاره نمود و همچنین پروژه استخر ذخیره آب ۵۰ هزار متری، سد آب در فریدونشهر اصفهان که با پوشش ژئو ممبران از جنس ناعو آلمان انجام گرفته توسط این شرکت به پایان رسیده است.
و همچنین پروژه بزرگ شرکت نفت ستاره در بندر عباس که با پوشش ژئو ممبران HDPE برند GSE آلمان صورت گرفته توسط نصابان مجرب ما به عمل آمده است.

 

نحوه جوش ورق ژئو ممبران به لوله­ های پلی اتیلن

ابتدا باید دیواره استخر را به صورت L شکل حفر کرده و لوله پلی اتیلن را کار گذاشته که به صورتی لوله توسط زانو در کف استخر قرار بگیرد و به صورت استاندارد حدود ۲۰ سانتی­متر از کف استخر بالاتر باشد و مسأله مهم این است که لوله به سمت قسمت شیب استخر قرا بگیرد مهم­ترین دلیل قرار دادن لوله در کف استخر این است که بعد از عایق استخر توسط ژئو ممبران و آبگیری استخر به قسمتی که لوله به ورق ژئو ممبران اتصال شده فشار نیاید و خط جوش دور لوله دوام بالایی داشته باشد.

 

هدف از نصب لوله در کف استخر ژئوممبران:

۱ـ برای خروج آب به ساده­ترین روش.
۲ـ برای لایروبی کف استخر که در استخر ژئو ممبران به راحتی و با یک هل صورت می­گیرد.
که البته می­توان از لوله به عنوان ورودی آب نیز استفاده نمود.

 

نصب ورق ژئو ممبران همان اندازه مهم می­باشد که تولید و کیفیت تولید آن و در صورتی که ورق­های ژئو ممبران کیفیت نصب و جوش مناسبی نداشته باشد آببندی آن به شکل کامل صورت نگرفته و کیفیت ژئو ممبران نیز زیر سؤال می­رود.

مراحل نصب ژئوممبران

در ابتدا برای نصب ژئو ممبران باید زیرسازی مناسبی برای استخر و یا محلی که ژئو ممبران در آن قرار می­گیرد به وجود بیاید.
بعد از پهن کردن ورق و اندازه­گیری و آماده­سازی ورق با استفاده از دستگاه جوش اتوماتیک که به صورت ۲ غلطک خط جوش ورق­ها را به هم متصل نموده که البته نظارت بر حرارت دستگاه و کیفیت خط جوش اهمیت زیادی دارد.
درزگیری و آببندی

این مرحله از کار اهمیت بسیار بالایی دارد و نیاز به دقت فراوان دارد که این مرحله با دست و با استفاده از نصاب مجرب صورت می­گیرد. در این مرحله ابتدا با استفاده از سشوار صنعتی درزها و سوراخ­های به وجود آمده را پوشانده و سپس با استفاده از دستگاه اکسترودر و مفتول پلی اتیلن روی درزها را پوشانده و آببندی می­نمائیم که مهم­ترین مرحله جوش ورق­ها ژئو ممبران همین مرحله می­باشد و دقت بسیار بالایی نیاز دارد.

 

یاوران پلیمر 
ارائه دهنده ی انواع ژئوممبران، ژئوتکستایل و...

آدرس: اصفهان، خانه اصفهان، میدان ماه فرخی
تلفن تماس:
09134361890
09397148676

مراحل عایق نمودن ژئوممبران و استخرهای پلیمری

۱ـ نقشه­ برداری
۲ـ طراحی استخر و آماده­ سازی بستر مناسب
۳ـ عملیات لوله­ گذاری برای ورود و خروج آب
۴ـ تهیه و نصب ژئوممبران
۵ ـ تهیه و نصب فنس و تابلوی شنا ممنوع
۶ ـ آبگیری استخر و تست ژئو ممبران و نصب آن

 

خبرهای مربوط به ژئوممبران:

قیمت ورق ژئوممبران 

خلاصه اخبار

امروزه از ژئوممبران به دلیل مقاومت بالا، هزینه کم و طول عمر زیاد در پروژه های عایق کاری و آب بندی ساختمان ها و استخرها استفاده می شود. ژئوممبران جایگزین ایزوگام و روش های سنتی عایق بندی شده است و به آن لقب نفوذ ناپذیر داده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۰
merf kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی