کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس، پیشرفته ترین و امن ترین راه برای ذخیره ارزهای دیجیتالی است. کیف پول شما توسط 24 عبارت اختصاصی برای شما شخصی سازی می شود و توسط یک رمز قابل دسترس خواهد بود. شما توسط این بیست و چهار عبارت و ذخیره آن همیشه کیف پول خود را خواهید داشت و در صورتی که برای کیف پول لجر شما مشکلی پیش بیاید توسط این 24 عبارت می توانید موجودی ارزهای خود را بازیابی کنید.

welcome کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال

این کیف پول قابلیت نصب انوع ارز را در خود دارد که توسط نرم افزار مدیریتی خود در کامپیوتر قابل تنظیم است.. اما اگر حتی به اشتباه کیف پول ارز مربوطه حذف شود هیچ مشکلی در موجودی حساب بوجود نمی آید چون اطلاعات حساب شما در بلاکچین ذخیره می شود. تایید انتقال ارز تووسط دکمه ای بر روی این کیف پول سخت افزاری صورت می گیرد که باعث امن بودن این کیف پول می شود.  همچنین قبل از تایید ۵ عبارت اول و آخر آدرس ولت را به شما نشان می دهد تا با دقت بیشتری ارزها را ارسال نمایید. تمامی بسته های لجر وکیوم شده توسط شرکت لجر فرانسه می باشند.

توجه مهم:به تازگی برخی فروشندگان اقدام به وارد کردن,کیف پول تقلبی و بدون هیچ گونه امنیتی کرده اند.و به راحتی قابل حک شدن هستند.و با قیمت های پایین به فروش می رسانند.از این رو دقت فرمایید که جنس فرانسوی اورجینال با ضمانت تهیه فرمایید.

قیمت کیف پول لجر نانو اس (اورجینال/ساخت فرانسه/با ضمانت):899000 تومان

جهت خرید روی دکمه زیر کلبک کنید

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

کیف پول سخت افزاری بهترین شیوه برای نگهداری از ارز های رمزپایه مانند بیت کوین از نظر امنیت است. این کیف پول ها به شما امکان ارسال و دریافت بیت کوین به شیوه ای ایمن را روی هر کامپیوتری حتی اگر توسط بدافزار ها آلوده شده باشد، می دهد.

Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری برای بیت کوین ، اتریوم و بیشتر آلت کوینها است که بر اساس ویژگی های امنیتی قوی برای ذخیره سازی دارایی های رمزنگاری شده و تامین پرداخت های دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد ، شما میتوانید لدجر نانو اس – Ledger Nano S را توسط USB به هر کامپیوتری متصل نموده و توسط نمایشگر OLED امن آن اطلاعات و تاکنش های خود را بسادگی مدیریت نمایید.

ledger_nano_s کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال

ساز و کاری که کیف پول های سخت افزاری برای رسیدن به بیشترین امنیت برای نگهداری کلید های خصوصی و تراکنش های شما استفاده می کنند، این است که این اطلاعات به صورت آنلاین نگهداری نمی شود و دستگاه به صورت آنلاین به هیچ کجا متصل نخواهد بود. بنابراین اگر کسی بخواهد آن را از راه دور و در بستر اینترنت هک کند، امکانش را نخواهد داشت. حتی بیشتر کیف پول های سخت افزاری مانند لجز نانو اس یک نمایشگر کوچک دارند که تایید تغییراتی که روی کیف پول انجام می دهید را از شما دریافت می کنند. در این صورت اگر هکری حتی به کامپیوتر شخصی شما دسترسی داشته باشد باز هم نمی تواند به کیف پول سخت افزاری شما دسترسی داشته باشد.

یک کیف پول سخت افزاری(hardware wallet)، دستگاهی فیزیکی است که کلیدهای خصوصی(private keys) را در ناحیه ای حفاظت شده داخل دستگاه ذخیره می کند.
مردم از کیف پول های سخت افزاری استقبال می کنند زیرا این کیف ها مشابه کیف پول های مرسوم (کیف پول های جیبی) عمل می کنند با این تفاوت که برای اهداف پرداخت و دریافت بسیار کاربردی تر هستند. تا به امروز حقیقتاً هیچ اتفاق بزرگ و قابل رسیدگی نظیر به سرقت رفتن وجوه توسط هکرها برای کیف پول های سخت افزاری نیفتاده است. کیف پول های سخت افزاری در برابر ویروس ها مقاوم هستند و کلیدهای خصوصی را نمی توان از این دستگاه به شکل یک متن ساده برداشت کرد. دارندگان ارزهای دیجیتالی معتقدند که مزایای قابل توجه بسیاری در استفاده از یک کیف پول سخت افزاری نهفته است و انواع مختلفی از آن­ها برای انتخاب در بازار وجود دارند.


new-1024x323 کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال

کیف پول لدجر نانو اس (Ledger Nano S)

بِرند معروف کیف پول لدجر محصولی به نام لدجر نانو اس (Ledger Nano S) دارد که در حال حاضر در دسترس مشتریان می باشد.نانو اس، یک کیف پول سخت افزاری قابل اطمینان است که از زمانی که به وجود آمده با تعداد بازدیدهای بسیار خوبی بر روی سایت مواجه شده است. این دستگاه ارزهای رمزی نظیر بیت کوین(bitcoin)، ریپل(ripple)، اتریوم(ethereum)، بیت کوین کش(bitcoin cash) و سایر ارزها را نگهداری می کند.
کاربر هنگام استفاده از نانو، کیف پول را به پلاگین کروم(Chrome) ضمیمه می کند و با یک میکرو USB استاندارد به سیستم متصل می شود.
نانو به منظور بررسی و تأیید PIN، برگرداندن کد (نشانه مبنا)، ارسال تأییدیه، یک نمایشگر OLED بر روی دستگاه تعبیه می کند و بیشتر از از دکمه های فیزیکی کیف پول که در سمت دیگر واقع شده استفاده­ می کند.

ارزهای مورد پشتیبانی کیف پول لجر نانو اس :

coins کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال

قیمت کیف پول لجر نانو اس (اورجینال/ساخت فرانسه/با ضمانت):899000 تومان

جهت خرید روی دکمه زیر کلبک کنید

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

نکته : برای نصب هر ارز بر روی لجر از نرم افزار مدیریت لجر استفاده کنید..

نکته : جهت مدیریت ارزهای بیت کوین و سایر آلت کوین ها مانند بیت کوین کش، استلار، نئو، کومودو، دوج کوین، لایت کوین، زی کش، دش و… که در تصویر بالا مشاهده می کنید از اکستنشن بیت کوین در مرورگر گوگل کروم  استفاده کنید.

نکته : جهت مدیریت ارز اتریوم و سایر توکن های نشات گرفته از اتریوم از اکستنشن اتریوم بر روی مرورگر گوگل کروم استفاده کنید.

نکته : جهت مدیریت ارزریپل از نرم افزار تحت ویندوز ریپل استفاده کرده و برای دیدن موجودی آی پی خود را به غیر ایران را تغییر دهید..

جدید ترین سخت افزار تولید شده

زمانی که شما یک ارز دیجیتال دارید باید از اطلاعات محرمانه خود و دسترسی به وجوه آن با دقت محافظت کنید ، با Ledger Nano S کلیدهای خصوصی شما هرگز در معرض نمایش نخواهد بود ، عملیات داخل کیف پول سخت افزاری توسط یک عنصر پیشرفته و امن که توسط یک کد پین قفل شده است پردازش می شود و تراکنش ها تنها با یک فشار ساده دکمه روی صفحه جاسازی شده فیزیکی تایید می شوند .

پرداخت و شناسایی

Ledger Nano S قابلیت پشتیبانی از بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین و اتریوم کلاسیک به همراه پوشش سایر ارزهای رمزپایه مبتنی بر بلاک چین می باشد . توسط این دستگاه شما میتوانید دریافت و پرداخت های خود را مشاهده نموده و حسابهای خود را بررسی کنید ، همچنین میتوانید چندین آدرس را برای هر پول در یک دستگاه مددیریت کنید ، همچنین Ledger Nano S از سیستم احراز هویت دو مرحله ای بین المللی FIDO® جهت افزایش امنیت شما استفاده میکند که فرایند تایید هویت را در سرویس های سازگار مااد جی میل ، دراپ باکس ، گیت هاب یا دشلن ساده می کند.

توجه مهم:به تازگی برخی فروشندگان اقدام به وارد کردن,کیف پول تقلبی و بدون هیچ گونه امنیتی کرده اند.و به راحتی قابل حک شدن هستند.و با قیمت های پایین به فروش می رسانند.از این رو دقت فرمایید که جنس فرانسوی اورجینال با ضمانت تهیه فرمایید.

ledger7-785x1024 کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال

ویژگی های کلیدی لجر نانو اس (Ledger Nano S)

-اورجینال و وکیوم شده ساخت فرانسه

-با قابلیت ذخیره ارزهایی از جمله : بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، زی کش، استلار، دش، دوج کوین، نئو، آرک، دیجی بایت، کوانتوم و….

-قابلیت اتصال به Myetherwallet برای ذخیره توکن های اتریوم از جمله : EOS و Tron

-قابلیت ایجاد رمز عبور 8 کاراکتری برای کیف پول

-ساخت 24 عبارت اختصاصی برای شما توسط کیف پول سخت افزاری برای بازیابی کیف پول در آینده جهت حفظ همیشگی ارزهای شما در لجر

-امن ترین کیف پول برای ذخیره ارزهای دیجیتالی

-پشتیبانی از چند ارز رمزپایه

-نمایشگر سر خود

می توانید تراکنش ها را با استفاده از نمایشگر و به کمک دکمه های فیزیکی روی دستگاه تایید و بررسی کنید (ویژگی کاربردی برای جلوگیری از بد افزار ها)

-امنیت

اطلاعات شما هیچ گاه مورد نفوذ قرار نمی گیرد و در یک محیط قفل شده و کاملا منزوی با یک PIN کد محافظت و نگهداری می شود.

-برنامه های کاربردی چندگانه

امکان استفاده از برنامه های کاربردی مانند کیف پول های ارز های رمزپایه و FIDO U2F، GPG، SSH یا حتی می توانید برنامه کاربردی خود را بسازید و از آن استفاده کنید.

-تایید U3F توسط FIDO

این کیف پول از استاندارد تایید دو مرحله ای FIDO در گوگل، دراپ باکس، گیت هاب یا دش لین پشتیبانی می کند.

-بک آپ گیری و بازگردانی

حساب های کاربری شما در یک کاغذ ریکاوری که داخل جعبه دستگاه موجود است، بک آپ گیری می شوند. بازگردانی روی هر دستگاه لجر ساده است.

-محتویات درون جعبه لجر نانو اس (Ledger Nano S)

محتویات داخل جعبه لجر نانو اس به خوبی در تصویر زیر قابل مشاهده است.

Ledger-Nano_S-inbox کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال

توجه مهم:به تازگی برخی فروشندگان اقدام به وارد کردن,کیف پول تقلبی و بدون هیچ گونه امنیتی کرده اند.و به راحتی قابل حک شدن هستند.و با قیمت های پایین به فروش می رسانند.از این رو دقت فرمایید که جنس فرانسوی اورجینال با ضمانت تهیه فرمایید.

قیمت کیف پول لجر نانو اس (اورجینال/ساخت فرانسه/با ضمانت):899000 تومان

جهت خرید روی دکمه زیر کلبک کنید

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

محتویات داخل جعبه کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
  • دستگاه Ledger Nano S
  • دو عدد بند در اندازه های مختلف و یک حلقه برای استفاده در کنار بند
  • کابل USB برای انتقال دیتا
  • دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی
  • دفترچه بک آپ گیری از عبارات دستگاه که در ویدیو آموزشی کامل توضیح داده شده است

تفاوت لجر نانو اس با دیگر کیف پول های سخت افزاری

Ledger-Nano-S-vs-Trezor-Comparison کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال
ابعاد کیف پول نانو لجر :ledger-nano-s-specs-thread کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینالوزن : 16.2 گرمابعاد : 98 میلی متر* 18 میلی متر * 9 میلی مترطول کیف پول در حالت بسته : 60 میلی متر

اندازه جعبه کیف پول : 13 سانتی متر * 8 سانتی متر * 3 سانتی متر


محتویات جعبه :

 

ledger-nano-s-pack-medium کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال

 
مقایسه کیف پول سخت افزاری TREZOR با Ledger Nano S

اما شاید سوال برای شما پیش آمده باشد که چه چیزی لجر نانو اس را از دیگر کیف پول های سخت افزاری متمایز می کند؟ همه کیف پول های سخت افزاری در محیط آفلاین ایمن نیستند. تفاوت هایی که این کیف پول با دیگر کیف پول ها دارد عبارتند از:

  • این یک کیف پول HD است و شما می توانید چند حساب کاربری را برای هر ارز رمزپایه پشتیبانی شده ای کنترل کتید. این به این معناست که تمام ارز های رمزپایه ای که در این کیف پول نگهدرای می شوند با یک کلید بک آپ ایمن می شوند. یعنی می توانید سکه های افراد دیگر را نیز به طور جداگانه در کیف پول نگهداری و برای هر کدام برچسبی بزنید.
  • این کیف پول با سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و کروم او اس سازگار است و حتی می توانید از طریق کابل OTG آن را به گوشی اندرویدی خود متصل کنید.
  • برای دریافت بیت کوین لازم نیست که کیف پول شما به کامپیوتر متصل باشد و می توانید حتی در حالت آفلاین هم در کیف پول خود، بیت کوین دریافت کنید.
  • می توانید به میزان نامحدود سکه نگهداری کنید.
  • زمانی که کیف پول خود را بروزرسانی می کنید، نیازی نیست که سکه ها را مکان دیگری منتقل کنید. پس از بروزرسانی و بازگردانی همه سکه ها دوباره ظاهر می شوند.

ledger-nano-s-pack-medium کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال

کوین های پشتیبانی توسط لجر نانو اس (Ledger Nano S)

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس برای بیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک و دیگر ارز های رمزپایه بر پایه بلاک چین برنامه کاربردی دارد. فهرست زیر کوین های جایگزین بیت کوین است که توسط این دستگاه پشتیبانی می شود.

  • یت کوین
  • اتریوم و اتریوم کلاسیک
  • لایت کوین
  • دُج کوین (Dogecoin)
  • زد کش (اما آدرس های زد کش پشتیبانی نمی شود)
  • دش
  • استراتیس

می توانید تراکنش های دریافتی و پرداختی را با این دستگاه انجام دهید و از یک دستگاه چندین ارز و چند آدرس را مدیریت کنید.

ledger2 کیف پول سخت افزاری لدجر نانو اس  Ledger Nano S اورجینال

قیمت کیف پول لجر نانو اس (اورجینال/ساخت فرانسه/با ضمانت):899000 تومان

جهت خرید روی دکمه زیر کلبک کنید

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

شهرت کمپانی لجر

لجر (Ledger) در سال 2015 در فرانسه شروع به فعالیت کرد و از آن زمان این کمپانی توجهات زیادی را در زمینه بیت کوین و دنیای دیگر ارز های رمزپایه به خودش جلب کرد. لجر از کد های متن باز برای برنامه های کاربردی اش استفاده می کند و هر از نظر پایداری و پشتیبانی مشتریان در طی چند سال گذشته عملکرد خوبی داشته است.

سوالات متداول درباره خرید لجر نانو اس

اگر کیف پول لجر نانو اس خود را گم کنم چه می شود؟

می توانید یک کیف پول جدید بخرید و اعتبار خود را از طریق کلید تنظیم شده بازگردانی کنید. حتی می توانید کلید خود را از کیف پول های دیگر بیت کوین مانند MyCelium ،GreenBits ،Electrum و CoPay وارد آن کنید.

آیا اگر ارز جدیدی توسط لجر پشتیبانی شود باید یک کیف پول جدید بخرم؟

خیر، می توانید با همین کیف پولی که دارید ارز جدید را نیز استفاده کنید.

اطمینان خاطر

محبوبیت کیف پول های سخت افزاری همچنان در حال افزایش است زیرا اشتیاق پذیرش پول های رمزی با حرارت و شعف بیشتری در حال رشد است. این دستگاه ها به عنوان قابلیتی برای سرمایه گذاری قابل اطمینان شناخته شده اند زیرا، در دراز مدت، می توانند از سرقت دارایی ها توسط افراد مخرب آنلاین جلوگیری کنند و به شما اطمینان خاطر دهند که پول های رمزی شما در امان هستند.
از آنجا دارایی های دیجیتالی پدیده هایی ادامه دار هستند، احتمالاً برای استفاده از چنین دستگاه هایی، پیشرفت های بیشتری به وجود آید و تولید کنندگان بیشتری ظهور کنند.

توجه مهم:به تازگی برخی فروشندگان اقدام به وارد کردن,کیف پول تقلبی و بدون هیچ گونه امنیتی کرده اند.و به راحتی قابل حک شدن هستند.و با قیمت های پایین به فروش می رسانند.از این رو دقت فرمایید که جنس فرانسوی اورجینال با ضمانت تهیه فرمایید.

قیمت کیف پول لجر نانو اس (اورجینال/ساخت فرانسه/با ضمانت):899000 تومان

جهت خرید روی دکمه زیر کلبک کنید

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس