فروشگاه محصولات

معرفی محصولات وکالاهای مد و لباس و ورزشی

فروشگاه محصولات

معرفی محصولات وکالاهای مد و لباس و ورزشی

طبقه بندی موضوعی

راه های افزایش عمر عطرها چیست؟

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۲۸ ب.ظ

راه های افزایش عمر عطر ها چیست؟ عطرها به دلیل این که بوی خوبی به ما می دهند مورد استفاده قرار می گیرند. اما این عطرها بعد از مدتی بوی خود را از دست می دهند. یا باید پول بیشتری هزینه کنیم و عطر گران قیمتی بخریم و یا دائما عطر بزنیم تا همیشه خوشبو باشیم. اما راه هایی برای افزایش بوی عطرها وجود دارد.

افزایش بوی عطر

چگونه می توان عمر عطر را بر روی لباس افزایش داد؟ نحوه نگهداری عطر در لباس: یافتن عطر مناسب شما به خودی خود داستانی مفصل است. باید بدانید که هر عطر با بوی بدن دیگری متفاوت است و ممکن است رایحه یک عطر برای دو نفر کاملاً متفاوت باشد. اگر سرانجام توانستید عطر مناسب خود را پیدا کنید ، باید بدانید که چگونه ماندگاری آن را بیشتر است. با این حال ، باید گفت که هر عطر ویژگی های خاص خود را دارد ، برخی از آنها ماندگاری بیشتری دارند و برخی دیگر موادی دارند که بوی بیشتری می دهد. هر دو ویژگی برای استفاده به عنوان عطر جذاب هستند. اما باید بدانید که استفاده از عطر بر روی لباس و پوست بدن آیین ها و قوانینی دارد که اگر از آن پیروی کنید ، از خرید عطر خود پشیمان نخواهید شد.

ماندگاری عطر

چگونه رایحه عطر را ماندگارتر کنیم؟ رایحه کاملی را که به دنبال آن هستید با قیمت مقرون به صرفه خواهید یافت ، اما هر بار که از آن استفاده می کنید ، رایحه به سرعت و در عرض چند ساعت از بین می رود. چرا این اتفاق می افتد؟ روش هایی را بیاموزید که مطمئن شوید چگونه عطر را در لباس خود ماندگارتر می کند و در طول شبانه روز قوی و خوب است.

روش های ثابت کردن عطر روی لباس

ابتدا مطمئن شوید که پوست خود را قبل از استفاده به خوبی تمیز کنید.

به نوع محصولات مراقبت از پوست و بدن که باعث بوی شدید بدن می شود توجه کنید. اگر از عطرهایی برای پوشاندن بوی بدن خود استفاده می کنید ، مدت زیادی دوام نمی آورد و در نهایت بوی بدن شما غلبه می کند.

اگر بوی بدن شما اثر رایحه را از بین می برد ، قبل از استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی مناسب استفاده کنید.

مراقب باشید در جاهایی که از ضد تعریق استفاده کرده اید از عطر استفاده نکنید. رایحه های سبک رایحه عطر شما را نمی پوشانند ، بلکه باعث تقویت آن می شوند.

قبل از استفاده ، اطمینان حاصل کنید که هیچ خراش یا زخم روی پوست شما وجود ندارد ، زیرا ترکیب رایحه با مایعات بدن بوی نامطبوعی ایجاد می کند.

پوست را مرطوب کنید

با ایجاد رطوبت برای افزایش زمان عطر ، ماندگاری رایحه ها در محیط مرطوب بیشتر است. قبل از استفاده ، ابتدا وضعیت پوست خود را ارزیابی کنید. پوست بدن شما خشک است یا مرطوب و سالم؟

اگر پوست خشک دارید ، از مرطوب کننده برای مرطوب سازی و لطافت پوست استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما کرم مشابه رایحه عطر خود را انتخاب می کنید.

قبل از استفاده ، اجازه دهید کرم مرطوب کننده به خوبی در پوست شما جذب شود.

اطمینان حاصل کنید که قسمتهای ظریف بدن خود را مرطوب کنید. قسمتهای اصلی بدن برای اسپری عطر ، مچ دست ، گردن و پشت زانوها هستند.

اسپری عطر روی بدن

عطر را روی بدن خود اسپری کنید و مطمئن شوید که در قسمتهای اصلی آن است تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

یادتان باشد قبل از لباس پوشیدن عطر بزنید. اگرچه قسمتهای اصلی که ذکر کردیم ممکن است با لباس پوشیده شود ، اما وقتی عطر را مستقیماً روی پوست خود می مالید ، ماندگاری آن بیشتر از لباس شماست.

اگر بعد از استفاده از مرطوب کننده ، پوست شما خشک است. این عطر باید در طول روز و شب در قسمت های مختلف بدن تکرار شود. زیرا پوست خشک رایحه را جذب کرده و بوی آن را زودتر از بین می برد.

البته ماندگاری رایحه های قوی بیشتر از رایحه های سبک است. بنابراین در انتخاب خود دقت کنید.

از وازلین استفاده کنید

عطر روی پوست خشک نمی ماند. به همین دلیل ، بهتر است بدن را قبل از استفاده با لوسیونی که ماده اصلی عطر است مرطوب کنید ، سپس به آن عطر بزنید تا عطر ماندگارتر شود. اگر محصول بوی عطر شما نمی دهد ، می توانید از وازلین استفاده کنید. مقداری از ژل نفتی بدون بو را به قسمتی از بدن که می خواهید بو دهید بمالید.

قبل از لباس پوشیدن روی خود عطر بزنید

عطر شما نباید آخرین راه حل برای آماده شدن و بیرون رفتن باشد. در واقع ، اولین قدم باید در مرحله آماده سازی باشد. عطرها علاوه بر اینکه ذرات آنها برای پوست بدن ساخته شده است ، نه پارچه ، ممکن است لباس یا جواهرات شما را لکه دار کند. بنابراین قبل از پوشیدن لباس عطر بزنید.

از اسپری موجود در هوا استفاده کنید

راه دیگر برای ایجاد رایحه در کل بدن قرار دادن عطر در فضای خالی و عبور سریع از فضای عطر است. اگرچه این یک روش بسیار موثر برای استفاده از عطر است ، اما بسیار گران است زیرا زمان منقضی آن سریع است. بنابراین از این روش برای عطرهای گران قیمت خود استفاده نکنید.

 

عطر را به برس و شانه بزنید

متأسفانه برخی از خانمها عطر را مستقیماً به موهای خود می زنند تا موها بسیار معطر باشد. مقدار الکل موجود در رایحه موها و ریشه های آن را خشک می کند. اگر می خواهید موهای معطر داشته باشید ، قبل از شانه زدن عطر را به آن آغشته کنید ، سپس یک دقیقه صبر کنید تا الکل از بین برود و با این برس موهای خود را شانه کنید.

هرگز به موهای چرب و کثیف عطر نزنید اگر عجله دارید و وقت ندارید موهای خود را بشویید ، اشتباه نکنید که با اسپری موهای خود از شر بوی کثیف خلاص شوید. زیرا بوی عطر با روغن مو مخلوط می شود و بوی بدتری می دهد. بهتر است بوی موهای شما از بوی بد نباشد.

 

منبع : برگرفته از سایت آنیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۲
merf kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی